بچه های مردم
 
وبلاگ من!
با لبخند وارد شوید حتی زورکی:دی
جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 2:57 ::  نويسنده : Man

 عاغا دوباره اومدم

مشـــــــــــــــــــکلیه؟!وب خودمه خودم

امشب زده به سرم

میگن آدمو یه چیزی بگیره ولی جو نگیره همینه!

خیلی دلم میخواد این بچه های مردُمو ببینم که
همه ی نمره هاشون 20ِ
تو تابستون یه دور درسای سالِ دیگشونو مرور کردن
از راهنمایی دارن برا کنکور خودشونو آماده میکنن :عصبانی:
تا حالا اینترنت نرفتن 

رو حرف بزرگتراشون حرف نمیارن
نمیدونن فیس* بوک و توی*یتر چیَن
شب ساعت 10 میخوابن و صبح ساعت 8 بیدارن
پاشونو جلو مامان باباشون دراز نمی کنن
اصلن نمیرن تو اتاقشونو در اتاقشونو ببندن
کمک دستِ ماماناشونن 
:|
هرچی گشتم همچین بچه ای پیدا نکردم ولی اگه پیدا کردم نسلشو از رو زمین منقرض می کنم   :|

که دیگه اینقد مامانامون حسرت داشتن اونا رو نداشته باشن

اصن یه وعضیه....................!

 

قابلِ توجه برو بچز:اینو از هیچ جا کپی نکردم

خودم نوشتم

خوب دیگه بای

الان احساس می کنم مَستَم

نکنه تو غذام چیزی ریختن؟!

 



نظرات شما عزیزان:

کلبه من
ساعت3:40---27 مرداد 1391
می دونی این بچه ها مال نسل مامانا بودن...برا همین مادرا دنبال اون بچه ها هستن که از نسل خودشونن....


پاسخ:خوب الکیم باشن چرا مامانا اینقد گندش میکنن آخه؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: